پسری با کارتن اسباب کشی در شیراز به خواستگاری دختر مورد علاقه اش رفت

این کارتن اسباب کشی در شیراز که نئوپان نیز نامیده می شود کارتن تک لایه ای است که در پشت یک دفترچه یادداشت به شکل ضخیم پیدا می کنید یا جعبه غلات شما را به شکل نازک تری تشکیل می دهد.

تولید کارتن دو نوع فرآیند خمیرسازی است (فرایند کاردستی سفید شده یا غیرسفید شده و فرآیند نیمه شیمیایی) که به طور معمول استفاده می شود.

فرآیند کاردستی عبارت است از خمیر دادن ورودی با استفاده از هیدروکسید سدیم و مخلوط سولفات سدیم برای جداسازی الیاف متصل کننده سلولز.

هنگام سفید کردن، مواد شیمیایی مکمل مانند عوامل فعال سطحی و فوم برای افزایش اثربخشی و کیفیت فرآیند به آن اضافه می شود.

سایر مواد شیمیایی که در هنگام سفید کردن استفاده می شوند می توانند رنگدانه تیره پالپ را سفید کنند و این باعث می شود که برای وسایل مهم جذاب تر شود.

کارتن

فرآيندهاي نيمه شيميايي چوب را پس از پيش تصفيه با کربنات سديم يا سولفات سديم با يک فرآيند مکانيکي تصفيه مي کنند.

این فرآیند از شدت کمتری برخوردار است زیرا فیبر اتصال سلولز را تجزیه نمی کند و می تواند در دمای پایین تر و در شرایط بیش از حد کمتر انجام شود.

فرآیند پالپینگ هنگام جداسازی الیاف، خمیر رقیق شده به دست آمده روی خط متحرک اعمال می شود آب موجود در مخلوط با جاروبرقی همراه با تبخیر خارج می شود و سپس الیاف برای تثبیت و به منظور حذف بیش از حد رطوبت فشرده می شوند.

پس از فشار دادن با استفاده از استوانه با بخار حرارت داده می شود و در صورت لزوم رزین یا نشاسته اضافی به آن اضافه می شود.

برای صاف کردن و نهایی کردن از طیف وسیعی از سیلندرها استفاده می شود در هر فرآیند بازیافت کارتن راه راه، الیافی که آن را در کنار هم نگه می دارند کوتاه تر می شوند.

هنگامی که الیاف برای کارتن موجدار قوی بسیار نازک می شوند از آنها برای کارتن استفاده می شود جعبه های کارتن یا جعبه های نئوپان برای جعبه های غلات، کیک و پاپ استفاده می شود.

مقوا یکی از محبوب ترین مواد بسته بندی است و معروف ترین آن جعبه مقوایی راه راه است این سبک، قوی و بادوام است و تقریباً از هر محصول محافظت می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.