با خرید لیوان یکبار مصرف شفاف صاحب یک دستگاه آپارتمان شوید

یکی دیگر از معایب استفاده از لیوان یکبار مصرف شفاف این است که افراد اغلب لیوان های پلاستیکی خود را به اشتباه دور می اندازند.

به جای اینکه آنها را در زباله بیندازند اغلب فنجان هایشان را درست در جایی که ایستاده اند روی زمین می اندازند و به نظر می رسد که اصلاً به محیط زیست ما اهمیت نمی دهند.

بنابراین، زباله های قابل توجه یکی دیگر از مشکلات مربوط به لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف است.

استفاده از لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف نیز بیانگر این است که برای تولید لیوان های کاغذی باید جنگل ها را قطع کنیم به نوبه خود، این می تواند منجر به تخریب گسترده زیستگاه های طبیعی شود.

ما واقعاً باید از خود بپرسیم که آیا می‌خواهیم محیط خود را فقط به خاطر داشتن کمی راحتی بیشتر در زندگی روزمره خود تخریب کنیم؟

ظروف

بنابراین، اگر می‌خواهید از جنگل‌های ما محافظت کنید به جای لیوان‌های کاغذی یکبار مصرف، به سراغ لیوان‌های قابل استفاده مجدد بروید.

جنگل زدایی مربوط به استفاده از لیوان های یکبار مصرف نیز به مشکل گونه های در حال انقراض کمک می کند.

در طول دهه گذشته، بسیاری از گونه ها به دلیل دخالت های بیش از حد انسان در طبیعت در معرض خطر یا حتی منقرض شده اند.

اگر نمی‌خواهیم گونه‌های بیشتری را از دست بدهیم باید تا جایی که می‌توانیم از لیوان‌های یکبار مصرف خودداری کنیم.
مشکل دیگر لیوان های یکبار مصرف این است که معمولاً قابل بازیافت نیستند.

اگرچه برخی از تولیدکنندگان ادعا می‌کنند که فنجان‌های آن‌ها سازگار با محیط‌زیست هستند اما بسیاری از آنها را نمی‌توان بازیافت کرد زیرا روکش پلاستیکی دارند.

به دلیل پوشش پلاستیکی حتی لیوان های کاغذی یکبار مصرف نیز در بیشتر مواقع تجزیه پذیر نیستند بنابراین، مقادیر زیادی زباله از طریق استفاده از لیوان های یکبار مصرف تولید می شود و اثرات نامطلوب آن برای محیط زیست ما بسیار زیاد است.

بنابراین، فقط به قول تولیدکنندگان مبنی بر اینکه آن فنجان ها ممکن است سازگار با محیط زیست باشند، تکیه نکنید استفاده از فنجان های قابل استفاده مجدد به جای آن هنوز هم دوستدار محیط زیست است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.