کشف سفید کننده دندان وی وان در خرابه های شهر سوخته حاشیه ساز شد

شما می توانید سفید کننده دندان وی وان را بخرید اما ممکن است خطراتی نیز به همراه داشته باشد.

سفید کردن دندان ها شامل سفید کردن دندان ها برای روشن تر شدن آنها است این نمی تواند دندان های شما را سفید درخشان کند اما می تواند رنگ موجود را با چندین سایه روشن کند.

سفید کردن دندان نوعی دندانپزشکی است و فقط باید توسط یک دندانپزشک یا یک متخصص دندانپزشکی تحت نظارت دیگر مانند یک متخصص بهداشت دندان یا درمانگر دندانپزشکی با تجویز دندانپزشک انجام شود.

برخی از سالن‌های زیبایی، سفید کردن دندان‌ها را ارائه می‌دهند اما اگر دندانپزشکی در آن حضور نداشته باشد این کار غیرقانونی است و ممکن است سلامت دهان و دندان شما را به خطر بیندازد.

سفید کننده

اگر دندان های خود را سفید کرده اید، ابتدا باید 2 تا 3 بار به جراحی دندان مراجعه کنید دندانپزشک برای ساختن محافظ دهان از دندان های شما اثری می گیرد و به شما می گوید که چگونه از آن با ژل سفید کننده استفاده کنید.

سپس، با استفاده از محافظ دهان خود در خانه، به طور منظم ژل را برای مدت زمان مشخصی در طی چند هفته استفاده می کنید برخی از ژل های سفید کننده را می توان تا 8 ساعت در هر بار باقی گذاشت که می تواند دوره درمان را کوتاه کند.

سفید کردن با لیزر، همچنین به عنوان سفید کننده قدرتی شناخته می شود، نوع دیگری از سیستم سفید کننده دندان است که دندانپزشک می تواند ارائه دهد.

یک محصول سفید کننده بر روی دندان های شما رنگ می شود و سپس نور یا لیزر بر روی آنها تابیده می شود تا سفید کننده را فعال کند سفید کردن لیزر حدود یک ساعت طول می کشد.

هر دندانپزشکی می تواند تا زمانی که در شورای دندانپزشکی عمومی ثبت شده باشد، دندان هایی را سفید کند دندانپزشکان ثبت شده و بهداشت دندانپزشکی نیز می توانند با تجویز دندانپزشک، سفید کردن دندان را انجام دهند.

برای اطلاع از ثبت نام یک متخصص دندانپزشکی می توانید ثبت نام آنلاین در وب سایت شورای عمومی دندانپزشکی را بررسی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.