زنی با پودر صابون لباسشویی گل های خود را پرورش می دهد

از زمان های قدیم، مردم نوعی صابون تولید می کردند حتی امروزه، تفاوت بین صابون و پودر صابون لباسشویی سخت است اما زیاد نیست.

روش های سنتی معمولاً شامل جوشاندن چربی ها و خاکستر بود تولید مدرن اگرچه بسیار بهبود یافته است اما بر همان ویژگی های اساسی متکی است.

در حالی که پودر صابون لباسشویی خشک است و با طیف وسیعی از افزودنی های پیشرفته تکنولوژیکی تقویت شده است هنوز از نظر فنی بر پایه اسیدهای چرب و لیمو است.

طبق تعریف، صابونی به شکل پودر است که برای شستن لباس، ملحفه، حوله و به طور کلی پارچه استفاده می شود می توان از آن در ماشین لباسشویی یا برای شستشوی دستی استفاده کرد.

پودر

پودر صابون لباسشویی یکی از راه حل های شستشوی سنتی است که دو مزیت کلیدی دارد: مقرون به صرفه بودن و قدرت در برابر لکه های سنگین.

این مزایا، از جمله، منجر به محبوبیت دوباره پودر صابون لباسشویی در سراسر جهان می شود در حالی که مقرون به صرفه بودن آن، آن را به یک محصول بازاری مناسب برای کشورهای در حال توسعه تبدیل می کند.

پودر صابون لباسشویی یک اصطلاح گسترده است که شامل انواع صابون هایی است که به صورت پودر تولید می شوند.

با این حال، معمولاً به عنوان مترادف برای مواد شوینده لباسشویی استفاده می شود در حالی که اکثر فرمول ها هم برای شستشوی ماشینی و هم برای شستشوی دستی مناسب هستند برخی از محصولات برای استفاده خاص هدف قرار می گیرند.

پودر صابون لباسشویی معمولاً برای از بین بردن لکه ها از انواع مختلف پارچه استفاده می شود این یک گزینه محبوب و مقرون به صرفه برای تمیز کردن پارچه ها است که در بسته های قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست مانند جعبه های مقوایی موجود است.

بهترین مواد شوینده پودری پودرهای پفکی سبک وزن با خاصیت جریان آزاد عالی هستند میانگین چگالی ظاهری آنها بین 250-500 گرم در لیتر است که شامل ذرات توخالی با ابعاد 0.2-2.5 میلی متر است.

برج خشک کن اسپری قابل اعتمادترین راه برای به دست آوردن جرمی با چنین خواصی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.