لوله درزدار کشاورزی در زیر خانه یک اقازاده احتکار شده بود

امروزه تولید کنندگان لوله درزدار کشاورزی به لوله و اتصالات PVC یا اتصالات HDPE که کارایی بیشتری دارند روی آورده اند.

کشاورزی منبع اصلی امرار معاش 58 درصد از جمعیت هند است یک بخش کشاورزی که به درستی کار می کند به تجهیزات و زیرساخت ها وابسته است که شامل یک جزء مهم لوله درزدار و اتصالات کشاورزی است.

کشاورزان برای انتقال آب به مزارع خود به این وسایل متکی هستند در گذشته این اتصالات از فلز یا پلاستیک کم درجه ساخته می شدند که هر دوی آنها مشکلات مختلفی را ایجاد می کردند.

لوله درزدار  سفت و سخت و غیر قابل انعطاف است لوله درزدار کشاورزی معمولاً در شبکه های اولیه و ثانویه استفاده می شود، اما می توان از آن به عنوان لوله سوم نیز استفاده کرد آنها با دو نوع اتصال چسب و واشر ساخته می شوند.

لوله

مقاومت در برابر تنش های ناشی از جریان آب از پلی اتیلن سخت تر است، اما خاصیت جذب ضربه بدی دارد معمولاً برای جلوگیری از شکستگی تصادفی و آسیب ناشی از اشعه ماوراء بنفش دفن می شود.

Poly: Poly مخفف پلی اتیلن با چگالی بالا یا HDPE است از دیگر کاربردهای این لوله درزدار کشاورزی می توان به آبیاری و لوله کشی اشاره کرد پلی علیرغم انعطاف پذیری خود، از استحکام بالایی برخوردار است و برای سیستم های آبیاری مسکونی مناسب است.

لوله درزدار کشاورزی عمدتاً برای انتقال و ذخیره آب و همچنین برای سیستم های آبیاری و هیدروپونیک استفاده می شود در واقع لوله پی وی سی با قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مانند آفت کش ها یا کودها آسیب نمی بیند یا تخریب نمی شود.

پلاستو انواع لوله ها و اتصالات کشاورزی را ارائه می دهد لوله درزدار کشاورزی پلاستیک به کشاورزان کمک می کند تا آب را از رودخانه ها و حوضچه ها به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.