با استفاده از سیم و کابل خودرویی می توان به آسانی اعتیاد به سیگار را ترک کرد

سیم و کابل خودرویی در تاسیسات الکتریکی بسیار مهم هستند که وظیفه انتقال ایمن جریان به نقطه مورد نیاز در داخل محل را بر عهده دارند. بدون انواع مختلف سیم برق، انتقال، توزیع و تولید برق وجود نخواهد داشت.

اگرچه هدف یکسانی دارند، کابل ها و سیم های برق متفاوت تولید می شوند در داخل، سیم ها تنها با یک هادی تولید می شوند، بنابراین سفت تر و محکم تر در نظر گرفته می شوند کابل ها دارای چندین سیم رسانا به هم پیوسته هستند که باعث انعطاف پذیری بیشتر آنها می شود.

از آنجایی که این نوع سیم های الکتریکی در داخل تنها توسط یک هادی تشکیل می شوند، هرچه عرضی بزرگتر باشد، انعطاف پذیری آنها کمتر خواهد بود.

کاربرد این مواد بسیار خاص است این به این دلیل است که آنها را نمی توان در معرض منحنی های برجسته تر قرار داد، زیرا آنها چکش خواری کمی دارند.

سیم

موضوع دیگر این جایگزین این است که چقدر لازم است یک اتصال سیم سخت با سیم های انعطاف پذیر انجام شود برای جلوگیری از گرم شدن و تماس بد این درز استفاده از دستکش های درز یا وسایل مناسب توصیه می شود.

این نوع سیم برای سکونت به طور گسترده ای در شبکه های هوایی استفاده می شود که در آنها یک هادی با مقاومت بالا مورد نیاز است.

به این ترتیب می توان به دلیل وزن خود سیم از شکستن آنها بین یک تیر و قطب دیگر جلوگیری کرد آنها همچنین به طور گسترده در برنامه های تلفنی و مناطق ساینده استفاده می شوند.

این سیم ها معمولاً با مس ساخته می شوند و برای عایق کاری سیم پی وی سی که نوعی پلاستیک است استفاده می شود.

در بازار، آنها را می توان در گزینه هایی یافت که تا 750 ولت را پشتیبانی می کنند و کاربردهای آنها در تابلوهای برق، دوش ها، پریزها و تاسیسات مسکونی ساخته شده است.

ویژگی اصلی این گزینه انعطاف پذیری کمی است، بنابراین سیم در هنگام نصب نباید بارها تا شود علاوه بر این، می توان آن را در ضخامت های 1.5 میلی متر مربع تا 10 میلی متر مربع یافت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.