استفاده از رب انار لایمن  به عنوان ضدعفونی کننده در بیمارستان ها

رب انار لایمن سرشار از ویتامین C است از آلزایمر محافظت می کند گوارش را بهبود می بخشد، بیماری های قلبی را کاهش می دهد، فشار خون را کنترل می کند، حافظه را افزایش می دهد و دیابت را کاهش می دهد.

از ملاس انار برای دادن طعم ترش و شیرین به غذاهای خاورمیانه، آفریقا و مدیترانه استفاده می شود شربتی است از شیره نارنجک که مقطر و زیاد است.

ملاس انار سرشار از ویتامین های B، ویتامین C و بسیاری از آنتی اکسیدان های پلی فنلی است علاوه بر قند کم، کلسیم، آهن، بدون فیبر غذایی یا چربی یا کلسترول در 1 قاشق غذاخوری از این ملاس نیز حدود 40 کالری وجود دارد.

آب انار دارای پلی فنول آنتی اکسیدانی غنی است که می تواند فشار خون را در معکوس تصلب شرایین و التهاب عروقی معکوس و کاهش دهد.

رب

با این حال، اثرات ضد التهابی دیگری نیز دارد که به احتمال زیاد پس از نوشیدن تنها 5 اونس در روز به مدت دو هفته، سریع هستند.

انار میوه ای است که صدها ماده غذایی به نام آریل دارد اینها سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و ترکیبات گیاهان زیست فعال هستند اما حاوی مقداری قند نیز هستند.

ملاس انار حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین های B است که مزایای سلامتی متفاوتی را ارائه می دهد ملاس انار حاوی آنتی اکسیدان هایی است که از سیستم ایمنی حمایت می کند در درجه اول ویتامین C.

فرآیندی به نام اکسیداسیون زمانی اتفاق می افتد که شما غذا را هضم می کنید، که مولکول هایی به نام رادیکال های آزاد تولید می کند.

آب انار قوی تر از سایر آب میوه ها با سطح آنتی اکسیدان است همچنین سه برابر بیشتر از چای قرمز و سبز آنتی اکسیدان وجود دارد آنتی اکسیدان های آب انار می توانند به از بین بردن رادیکال های آزاد، جلوگیری از آسیب به سلول ها و کاهش التهاب کمک کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.