کفش جردن سایز ۳۸ با قدمت 1000 ساله در اهرام ثلاثه مصر کشف شد

اسم این کفشا چیه؟ چند بار این را از خود پرسیده اید؟ می گویند به طور متوسط ​​یک مرد باید حدود 5 جفت کفش جردن سایز ۳۸ داشته باشد در حقیقت، بیش از پنج نوع کفش مردانه وجود دارد.

در اینجا راهنمای نام ها، انواع و مدل های هر کفش جردن سایز ۳۸ آورده شده است تا یاد بگیرید چگونه همه آنها را بشناسید.

نیم بوت مردانه یکی از همه کاره ترین کفش جردن سایز ۳۸ موجود است موجود در بازار در ده‌ها نوع مختلف، از چکمه‌های دوچرخه‌سواری گرفته تا چکمه‌های چلسی به عنوان مثال، چکمه‌های بیتلز، تا چکمه‌های کلاسیک صحرایی مانند کفش‌های جیر بسیار معروف کلارکز که در دهه 70 بسیار محبوب بودند کفش مناسب برای هر مناسبت می توان آن را هم با شلوار جین و هم با لباس رسمی تر ترکیب کرد.

اسم کفش جردن سایز ۳۸ که حتما شنیده اید بروگ مردانه اصل کفش است که با یک کت و شلوار زیبا ترکیب می شود. آنها بیشتر برای مناسبت های رسمی نشان داده شده اند.

کفش

نام آکسفورد از دانشگاه معروف شهر بریتانیا به همین نام گرفته شده است جایی که این کفش جردن سایز ۳۸ در قرن نوزدهم بسیار موفق بودند و هیچ دانشجویی وجود نداشت که آن را نپوشد.

این نوع کفش جردن سایز ۳۸ شباهت زیادی به بروگ دارد، اما در دوخت متفاوت سرآستین، یعنی قسمت پشتی رویه تفاوت دارد. در واقع، اگر در آکسفوردها زیر رویه دوخته می شود، در دربی ها به جای آن بالا دوخته می شود.

آنها همزمان با آکسفوردها رواج یافتند و عمدتاً به عنوان کفش جردن سایز ۳۸ شکار مورد استفاده قرار می گرفتند فقط از قرن بیستم آنها شروع به استفاده در شهر کردند.

بروگ ها گونه ای از آکسفورد و دربی هستند و با وجود گلدوزی در رویه کفش می توان آنها را از بقیه متمایز کرد آنها در ابتدا برای پوشیدن در حومه شهر طراحی شده بودند اما امروزه به دلیل تزئینات پیچیده ای که مشخصه آنهاست، کفش های بسیار ظریفی به حساب می آیند.

کفش های کتانی که در ابتدا فقط به عنوان کفش های ورزشی تصور می شدند، به تدریج قلب (و پاهای) هر مردی را تسخیر کردند این کفش‌ها که در ده‌ها نوع استفاده می‌شوند، کفش‌های راحت و مناسب برای هر موقعیتی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.