فروش چرم طبیعی گاومیش در ایران متوقف شد

چرم طبیعی گاومیش به تنهایی ضد آب نیست در حالی که این یک چرم بسیار قوی و بادوام است، به نوعی محافظ اضافه می‌شود تا در شرایط مرطوب در برابر آب مقاوم‌تر شود.

مانند سایر چرم ها، استفاده از واکس و واکس مناسب کفش می تواند به مقاوم تر شدن آن در برابر آب کمک کند علاوه بر این، نرم کننده چرم دفع کننده آب با موم، یا پانسمان های مخصوص موم را می توان روی چرم اعمال کرد تا آن را در برابر آب مقاوم کند.

بسته به نوع ماده مورد استفاده، می توان از برخی برای کمک به ضد آب شدن چرم گاومیش (چرم گاومیش کوهان دار) استفاده کرد.

با این حال هرچه لایه ضد آب (اغلب یک نوع موم) قوی تر باشد، بعداً رسیدن، تمیز کردن و حالت دادن به چرم زیر آن دشوارتر است.

دانه طبیعی چرم گاومیش نیز می تواند بسیار دلپذیر باشد اگر محصول چرمی در شرایط سخت مورد استفاده قرار گیرد، یک ضد آب ممکن است کلیدی برای مفیدتر کردن آن باشد.

 چرم

چرم بوفالو یک چرم دلپذیر برای کار با آن است از آنجایی که ضخیم است، گزینه های زیادی برای کالاهای چرمی فراهم می کند که می توان از آن استفاده کرد.

همچنین انعطاف‌پذیر است و به آن اجازه می‌دهد به تنهایی یا در ترکیب با چرم‌ها و مواد دیگر مانند طراحی کیف استفاده شود.

از آنجایی که مقداری کشش را ایجاد می کند، در حالی که فرم خود را حفظ می کند، یک چرم عالی برای کالاهای چرمی پوشیدنی و لوازم جانبی است اینها شامل کیف پول، کیف دستی، کمربند و بند است.

اگر به دنبال تهیه چرم گاومیش (چرم گاومیش کوهان دار امریکایی) برای استفاده در پروژه هستید، به طور کلی از شرکت ها و شرکت های عرضه کننده چرم در دسترس است.

به طور کلی، چند رنگ مختلف در دسترس است الگوهای دانه معمولاً قابل انتخاب نیستند اگرچه ممکن است بتوانید از عکس های محصول ایده ای داشته باشید که یک خانه عرضه خاص به طور کلی دارای چه چیزی است.

ظاهر و احساس نهایی معمولاً به شدت به سبک های دباغی و فرآوری مورد استفاده برای تولید آن بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.