فروش بالای لنت ترمز پارس تیوفایو در چند روز گذشته بی سابقه بود

لنت ترمز پارس تیوفایو برای اکثر خودروهای جدید فروخته شده امروزی نصب می شود عنصر فلزی آنها را در برابر حرارت مقاوم تر می کند، اما در دماهای پایین تر، کمی کارآمدتر است اینها را می توان در برنامه های کاربردی خاص و همچنین رانندگی روزانه استفاده کرد.

اینها نرم ترین لنت ترمزهای موجود هستند آنها به سرعت فرسوده می شوند و به تولید مقادیر زیادی گرد و غبار ترمز معروف هستند.

این لنت‌ها نسبت به نیمه فلزی عملکرد بالاتری دارند، اما به طور قابل توجهی گران‌تر هستند آنها فقط برای کاربردهای با کارایی بالا مناسب هستند و باید به درستی گرم شوند و برای استفاده روزانه نامطلوب باشند.

همانطور که می بینید، هر نوع لنت ترمز مزایا و معایبی دارد برای اکثر نیازهای مردم، یک پد نیمه فلزی ایده آل خواهد بود.

دفترچه راهنمای مالک به شما می گوید که چند بار باید لنت ترمز خود را تعویض کنید اما عادت کنید هر بار که چرخ ها را خاموش می کنید (مثلاً برای تعویض لاستیک یا چرخش لاستیک) از مکانیک خود بخواهید آنها را بررسی کند.

لنت

آنها می توانند با بررسی وضعیت و ضخامت لنت ترمز متوجه شوند که آیا لنت ترمز شما نیاز به تعویض دارد یا خیر.

سرعت فرسودگی لنت ترمز شما تقریباً کاملاً به عادات رانندگی شما بستگی دارد به عنوان یک “قاعده کلی”، شما باید بین 25000 تا 65000 مایل از مجموعه جدید فاصله داشته باشید.

لنت های ترمز دارای نشانگرهای سایش هستند این قطعه فلزی نرمی است که وقتی مواد اصطکاک لنت ترمز کم می شود به روتور ترمز ساییده می شود.

هنگامی که نشانگر سایش با روتور ترمز تماس پیدا می کند، صدای جیغ یا جیغ بلندی خواهید شنید که نشان می دهد لنت های ترمز نیاز به تعویض دارند.

باید به این نکته اشاره کنیم که هیچ یک از این نشانه ها را نادیده نگیرید اگر این کار را انجام دهید، ماشین شما به زودی صدایی مانند ساییدن فلز به فلز ایجاد می کند.

این نشان می دهد که مواد اصطکاک روی لنت ترمز شما کاملاً فرسوده شده است و فلز باقی مانده اکنون در برابر روتورهای ترمز آسیاب می شود.

این امر به روتورها آسیب می رساند و نیاز به تعویض آنها دارد که معمولاً چند صد دلار بیشتر از هزینه تعویض مجموعه ای از لنت ترمز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.