دستگاه جوش جیبی ادون موجب طلاق یک زوج جوان شد

طیف گسترده ای از فرآیندهای جوشکاری با دستگاه جوش جیبی ادون برای انتخاب در دسترس هستند اینها در یک دوره زمانی طولانی توسعه یافتند.

هر فرآیند از نظر توانایی اعمال گرما برای همجوشی، حفاظت از حوضچه جوش و صداگیرهای جوش و عملکرد اتصال جوش متفاوت است.

با این حال، انتخاب یک فرآیند خاص برای تولید اتصال جوش بر اساس اندازه و شکل قطعه ای که قرار است ساخته شود، سیستم فلزی که باید جوش داده شود در دسترس بودن مواد مصرفی و ماشین آلات، دقت مورد نیاز و صرفه جویی تعیین می شود.

هر فرآیندی که برای توسعه اتصال جوش انتخاب شود، باید بتواند عملکرد مورد نظر را برای عمر طراحی شده انجام دهد.

دستگاه

جوشکاری به طور گسترده برای ساخت مخازن تحت فشار، پل ها، سازه های ساختمانی، هواپیماها و کشتی های فضایی، مربیان راه آهن و کاربردهای عمومی علاوه بر کشتی سازی، خودروسازی، برق، صنایع الکترونیک و دفاعی، تخمگذار خطوط لوله و خطوط راه آهن و تاسیسات هسته ای استفاده می شود.

جوش برای اتصال لوله ها، در حین تخمگذار خطوط لوله نفت خام و گاز، ساخت تانکر برای ذخیره سازی و حمل و نقل آنها استفاده می شود سازه های دریایی، اسکله ها، جرثقیل های بارگیری و تخلیه نیز با جوشکاری تولید می شوند.

کره برای راکتور هسته ای، خم شدن خط لوله، اتصال لوله های حامل آب سنگین برای عملیات ایمن و قابل اطمینان نیاز به جوشکاری دارد.

ساخت بدنه مخزن، اتصال برجک به بدنه اصلی مخازن نمونه های معمولی از کاربردهای جوشکاری در صنایع دفاعی است.

صنعت الکترونیک از جوشکاری به میزان محدودی استفاده می کند. اتصال سرنخ های ترانزیستورهای خاص، اما سایر فرآیندهای اتصال مانند لحیم کاری و لحیم کاری به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.

لحیم کاری برای اتصال قطعات الکترونیکی به بردهای مدار چاپی (PCB) استفاده می شود.

لحیم کاری رباتیک برای اتصال قطعات به مدار چاپی کامپیوتر، تلویزیون، تجهیزات ارتباطی و سایر تجهیزات کنترلی و غیره بسیار رایج است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.