دستکش جوشکاری آرگون که از محصولات بازیافتی ساخته شده است

بیشتر دستکش جوشکاری آرگون با کیفیت بالا، چسبندگی بیشتری به انگشتان و کف دست‌ها برای نگه‌داشتن و جابجایی اجسام سنگین و لغزنده می‌دهند.

راه های مختلفی وجود دارد که یک سازنده می تواند یک دستکش کار دستی ایجاد کند یکی از محبوب ترین آنها پوشش نخل است.

پوشش نخل در گزینه های مختلفی وجود دارد از پلی اورتان مقرون به صرفه گرفته تا روکش نیتریل فوم پیچیده هر پوشش برای کاربردهای مختلف خوب است.

به غیر از مواد روکش، دستکش‌های کف دست را می‌توان از یک دسته کف صاف به یک دسته چروک تبدیل کرد تا قدرت چنگ زدن بیشتری در شرایط مرطوب به شما بدهد.

در بسیاری از موارد پوشیدن دستکش ایمنی بخشی از رعایت محیط کار است عدم استفاده از آنها می تواند منجر به جریمه برای کارگران و همچنین کارفرمایان شود.

دستکش

یک جفت دستکش درجه یک عایق دما را فراهم می کند که هنگام کار در شرایط آب و هوایی شدید مفید است در زمستان، آنها از دستان شما در برابر سرمازدگی و سایر خطرات هوای سرد محافظت می کنند.

همچنین دستکش هایی در دسترس هستند که از دست های پوشنده در برابر اشیاء داغ محافظت می کنند جوشکاران و کارگران ریخته گری از اینها استفاده می کنند.

مواد مهم است استفاده از دستکش مواد نامناسب برای کار می تواند بسیار خطرناک باشد این ایده که تا زمانی که چیزی دستان شما را بپوشاند خوب خواهید بود شما را به جاده ای از مشکلات پیچیده سوق می دهد.

این فقط در مورد دستکش صدق نمی کند PPE مقاوم در برابر آتش یک مثال خوب است. فرض کنید یک کارگر در یک اسپری جرقه گیر می کند.

بدون PPE مقاوم در برابر آتش، کارگر ممکن است توسط جرقه‌ها بسوزد، و لباس‌های کارگر و هر چیز دیگری که می‌پوشند می‌تواند مشتعل شود و کارگر می‌تواند سوختگی‌های شدیدتری از لباس‌های در حال سوختن را تجربه کند.

با PPE مقاوم در برابر آتش، کارگر همچنان می‌تواند توسط جرقه‌های اولیه بسوزد اما احتمالاً از سوختگی‌های شدیدتر ناشی از مشتعل شدن لباس‌ها یا وسایل جلوگیری می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.