دختری با پوشیدن حوله تن پوش gucci چشم هایش را از دست داد

هنگامی که حوله تن پوش gucci خود و مواد آنها را شناختید وقت آن است که تصمیم بگیرید به چه تعداد احتمال نیاز دارید بسته به تعداد ساکنان خانه، شما باید تقریباً دو ملحفه حمام، دو حوله حمام و دو دستمال صورت برای هر نفر داشته باشید.

به این ترتیب آنها می توانند همیشه یکی را در دست داشته باشند وقتی دیگری در لباسشویی است بهتر است مجموعه‌ای از حوله‌ها را بخرید که هر یک از این انواع حوله را ارائه می‌دهند.

از نظر  حوله تن پوش شما معمولاً از یک حوله برای هر حمام استفاده می کنید، اما مطمئن شوید که به دلیل شستشوی لباس یا اگر مهمان دارید، دوباره مقدار زیادی حوله دارید.

آخرین اما نه کم اهمیت ترین راهنمای حوله تن پوش اطمینان از مراقبت صحیح از حوله های خود است هنگام شستن حوله‌هایتان، هر چقدر هم که وسوسه‌انگیز باشد، از نرم‌کننده استفاده نکنید.

حوله

این کار توانایی حوله تن پوش در جذب آب را کاهش می دهد هنگام شستن یا خشک کردن حوله ها، به خاطر داشته باشید که مالش الیاف بلند بر روی الیاف کوتاه می تواند باعث خرابی آن شود به همین دلیل است که توصیه می شود حوله ها را به تنهایی بشویید یا خشک کنید و با مواد دیگر مخلوط نکنید.

اینکه آیا حوله تن پوش خود را خشک کنید یا نه به خودتان بستگی دارد آویزان کردن آنها روی خط به آنها طراوت بیشتری می بخشد، اما خشک کن ها می توانند به حفظ نرمی آنها کمک کنند.

اگر لیوان را می‌خورید، به یاد داشته باشید که خشک کردن بیش از حد می‌تواند الیاف حوله تن پوش را ضعیف کند، بنابراین حوله‌ها را بیشتر از زمان مورد نیاز خشک نکنید در نهایت هرگز حوله ها را اتو نکنید زیرا حس نرمی و جذب آن را از بین می برد.

کوچکترین عضو خانواده حوله ها، به طور متوسط 30×30 سانتی متر، پارچه صورت است اگر نام آن را نشان نداده است، این یکی برای کمک به شستن صورت در نظر گرفته شده است، اما می تواند برای شستن بدن زیر دوش نیز استفاده شود.

اینها همچنین برای خشک کردن صورتتان بعد از شستن برای جلوگیری از پخش هر گونه باکتری از حوله های دیگر مفید هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.