با خوردن چای احمد تی بگ 26 سال به عمر خود اضافه کنید

ما فکر می کنیم همه چیز یا تقریباً همه چیز را در مورد چای احمد تی بگ می دانیم: این یک نوع چای پر بدن با رنگ مشخص کهربایی و طعمی شدید است که به یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین نوشیدنی ها توسط طرفداران چای تبدیل شده است.

این احتمالاً همان تنوعی است که وقتی از چای صحبت می کنیم خود به خود به آن فکر می کنیم اما واقعاً چقدر از خواص چای سیاه می دانیم؟ چای سیاه برای چیست؟ چای سیاه چه فوایدی دارد؟ در ادامه مطلب با خواص چای سیاه آشنا شوید!

چای سیاه یک انتخاب عالی برای شروع روز است، با پاک کردن سر و کمک به حفظ تمرکز در طول صبح.

این یک جایگزین عالی برای قهوه است با خواص محرکی مشابه قهوه، اما با یک مزیت قابل توجه برای برخی افراد: چای سیاه بدون اینکه ما را عصبانی کند، محرک است در اینجا دلیل آن است.

چای

چای نیز مانند قهوه حاوی کافئین است تئین و کافئین مولکول یکسانی هستند، اما نام تئین اغلب هنگام اشاره به چای استفاده می شود اما میزان و نحوه جذب آن توسط بدن متفاوت است.

محتوای کافئین چای و قهوه بسته به تنوع و قدرت محصول مصرفی بسیار متفاوت است اما یک فنجان چای تقریباً حاوی 50 میلی گرم کافئین است در حالی که یک فنجان قهوه بین 65 تا 175 میلی گرم دارد.

اگر مقدار کافئین موجود در چای سیاه کمتر باشد ممکن است فکر کنیم که نوشیدن چای سیاه وقتی از خواب بیدار می‌شویم، ما را تحریک نمی‌کند و به ما برای شروع روز کمک نمی‌کند اما در واقعیت، این درست نیست.

در قهوه، کافئین کاملاً زیستی است، یعنی مستقیماً وارد جریان خون می‌شود، در حالی که در چای، تئین با تانن‌های موجود در چای مرتبط است که جذب آن را کند می‌کند.

چای سیاه اثر محرک تدریجی و طولانی تری را ایجاد می کند که 4 تا 6 ساعت ماندگاری دارد در حالی که قهوه باعث تقویت فوری اما کوتاه تر می شود.

ممکن است به قهوه دیگری نیاز داشته باشیم قهوه دیگری، و … و مصرف کافئین خود را به شدت افزایش خواهیم داد که در برخی افراد می تواند منجر به عصبی شدن، استرس، تحریک پذیری و حتی مشکل در آرامش و خوابیدن شود.

با چای، تحریک تدریجی تر خواهد بود اما به اندازه کافی برای رسیدن به اهداف تمرکز بهتر در حین کار یا مطالعه، تقویت فرآیند اطلاعات و بهبود حافظه کافی خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.