پسری با فروش چای دوغزال بزرگ در بازار میلیاردر شد

گروه عصاره چای دوغزال بزرگ کاهش قابل توجهی در سطح آنزیم های کبدی نشان داد که نشانه ای از بهبود سلامت کبد است.

کاتچین‌های موجود در عصاره چای سبز ممکن است به کاهش التهاب ناشی از برخی بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب غیرالکلی (NAFLD) نیز کمک کند.

یک مطالعه به 80 شرکت کننده مبتلا به NAFLD روزانه 500 میلی گرم عصاره چای سبز یا دارونما به مدت 90 روز داد.

به طور مشابه، 17 بیمار مبتلا به NAFLD روزانه 700 میلی لیتر چای سبز که حاوی حداقل 1 گرم کاتچین بود، به مدت 12 هفته مصرف کردند. آنها کاهش قابل توجهی در محتوای چربی کبد، التهاب و استرس اکسیداتیو داشتند.

با این حال، همانطور که در بالا ذکر شد، مهم است که عملکرد کبد خود را به طور منظم آزمایش کنید، زیرا نشان داده شده است که مقادیر بیش از حد کاتچین چای سبز برای کبد مضر است.

چای

برای تعیین دوز مناسب برای شما با یک متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنید.

نگهداری از بافت ها و اندام های بدن شما با مرگ سلولی و رشد مجدد مشخص می شود سلول های تخصصی به نام سلول های بنیادی سلول های جدیدی را برای جایگزینی سلول هایی که می میرند تولید می کنند.

این فرآیند سلول ها را فعال و سالم نگه می دارد هنگامی که این تعادل مختل شود، سرطان می تواند رخ دهد این زمانی است که بدن شما شروع به تولید سلول های ناکارآمد می کند و سلول ها در زمانی که باید می میرند.

به نظر می رسد آنتی اکسیدان های موجود در عصاره چای سبز، به ویژه EGCG، اثرات مطلوبی بر تعادل تولید سلولی و مرگ دارند.

یک مطالعه کوچک قدیمی اثرات مصرف 600 میلی گرم کاتچین چای سبز در روز به مدت یک سال را بر روی مردان در معرض خطر ابتلا به سرطان پروستات بررسی کرد.

این نشان داد که احتمال ابتلا به سرطان برای گروه چای سبز 3 درصد بود، در مقایسه با 30 درصد برای گروه کنترل.