مواردی که شورای کاشی آمریکا شمالی برای ارزیابی تولیدات اعلام کردند

شورای کاشی آمریکای شمالی (TCNA) و 17 تولیدکننده کاشی آمریکای شمالی و اعضای TCNA با WAP Sustainability، کنسرسیومی برجسته از کارشناسان پایداری با آشنایی گسترده با صنعت کاشی و سرامیک، برای تولید ارزیابی های صفحه سبز برای اکثریت قریب به اتفاق مواد تشکیل دهنده، کار کردند.

توسط تولیدکنندگان کاشی و سرامیک اصفهان ، ملات و دوغاب استفاده می شود.

صفحه سبز ابزاری است که در سراسر جهان برای ارزیابی و محک زدن مواد شیمیایی و خطرات مرتبط با آنها استفاده می شود.

این تلاش صنعتی بزرگترین انباشت سرمایه جمعی از ارزیابی های صفحه سبز را ایجاد کرد که تا کنون در اولین راهنمای مواد اولیه ایجاد شده است.

راهنمای مواد تشکیل دهنده کاشیهایی نظیر کاشی تزئینی آشپزخانه موارد زیر را ارائه می دهد:

راهنمایی برای تولیدکنندگان در هنگام تهیه گزارشات مواد تشکیل دهنده

فهرستی از موادی که معمولاً توسط سازندگان آمریکای شمالی استفاده می‌شود و ارجاع به ارزیابی‌های شیمیایی عمیق این مواد

بینش در مورد ارضای معیارهای ساختمان سبز و سالم در تولید

راهنمای مواد تشکیل دهنده نشان دهنده تعهد صنعت کاشی و سرامیک به سازگاری، دقت و شفافیت در گزارش دهی محصول است و به پشتوانه بسیاری از ابتکارات مشابه، مانند اعلامیه های محصول زیست محیطی (EPDs) و گواهینامه های محصول Green Squared® آمده است.

پیروی از مراحل ذکر شده در راهنمای مواد تشکیل دهنده، ارجاع معیارها را هنگام ایجاد موجودی های سازنده (MI) و اعلامیه های محصولات بهداشتی (HPDs) برای کمک به دریافت اعتبار بهینه سازی ساختمان سبز و مطابقت با برنامه های گواهی ساختمان سبز مانند LEED، WELL آسان تر می کند. و چالش ساختمان زنده.

راهنمای مواد تشکیل دهنده TCNA دستورالعمل ها و الگوهای عمیقی را برای سازندگان کاشی و سرامیک گرگان ارائه می دهد تا هنگام توسعه HPD یا MI از آنها پیروی کنند.

برای هر دو، یک سازنده ابتدا باید یک موجودی کاشی و سرامیک سعدی محتوای محصول و نتایج غربالگری و ارزیابی برای هر یک از مواد تشکیل دهنده موجود در موجودی داشته باشد.

امتیازات BM ارزیابی GreenScreen Guide راهنمای مواد تشکیل دهنده برای مواد تشکیل دهنده رایج در کاشی و سرامیک، ملات و یا دوغاب می تواند هنگام تهیه و افشای موجودی محتوای محصول مفید باشد.

همچنین، یک HPD یا MI که با استفاده از این اطلاعات توسط سازنده‌ای که در توسعه راهنمای مواد تشکیل دهنده TCNA همکاری داشته است، بر اساس ترتیبات بین TCNA و WAP Sustainability، تأیید شخص ثالث ارائه می‌شود.

یک HPD یا MI تأیید شده شخص ثالث با امتیازات BM ارزیابی کامل GreenScreen بسیار معتبر است و با ارائه سطح بالایی از شفافیت اجزای مواد، «بهینه‌سازی» ساختمان سبز و سالم را تسهیل می‌کند.

  • منابع:
    1. Tile industry’s commitment to material transparency and compliance with green building programs
  • تبلیغات: 
    1. چرا دور گردن اسب انگشتر فیروزه آویزان می کنند؟!
    2. درآمد عجیب یک کودک خیابانی در تهران
    3. افشاگری فوتبالیست معروف از خواستگاری دختر پادشاه عرب
    4. کشتیگیری که با بوئیدن گل رز قهرمان شد