مردی که الکل صنعتی متانول را به جای آب خورد

مالیدن الکل صنعتی متانول می تواند از شر باکتری هایی که منجر به بوی بد زیر بغل می شود خلاص شود الکل با غلظت پایین یا متوسط را روی حفره های تمیز پاک کنید یا بپاشید تا میکروب های ایجاد کننده بو را در مسیر آنها متوقف کنید اما احتمالاً نمی خواهید این کار را بلافاصله بعد از اصلاح انجام دهید.

اگر روی پیت‌های شما کار می‌کند چرا کفش‌های کتانی‌تان نه؟ برای از بین بردن باکتری های موجود در پشت بوی بد پا، الکل را داخل کفش خود بپاشید.

الکل یک ماده قابض است که منافذ را تنگ می کند برخی افراد به آن سوگند می خورند که پس از پاکسازی پوست را به عنوان راهی برای تقویت و سفت کردن پوست می دانند.

اما یک نکته احتیاط دکتر بیرز می گوید: “الکل می تواند خشک کننده باشد بنابراین بهترین انتخاب برای پوست های حساس یا مستعد آکنه نیست.

الکل

اگر آن را امتحان کردید، مطمئن شوید که بعد از آن از مرطوب کننده استفاده کنید.

دو قسمت از الکل 70% را با یک قسمت ژل آلوئه ورا مخلوط کنید تا خودتان ضدعفونی کننده دست بسازید می توانید چند قطره اسانس به آن اضافه کنید تا بوی خوبی بگیرد.

بسته های یخ ژل انعطاف پذیر برای درمان جراحات و دردهای عضلانی مفید هستند. اگر ندارید، می توانید از الکل برای درست کردن خود استفاده کنید.

یک قسمت الکل مالشی 70 درصد را با سه قسمت آب مخلوط کرده و در یک کیسه پلاستیکی زیپ دار ببندید آن را در فریز قرار دهید تا نیمه جامد شود و قبل از استفاده روی پوست برهنه، آن را با یک پارچه بپیچید.

سوراخ‌های گوشواره به‌راحتی تحریک می‌شوند، به‌خصوص زمانی که به تازگی سوراخ شده و هنوز در حال بهبود هستند سوراخ ها را به آرامی با الکل پاک کنید تا ضد عفونی و تمیز شوند.

آیا جواهرات روزمره شما درخشش خود را از دست داده اند؟ از یک پارچه نرم برای مالیدن الکل روی جواهرات استفاده کنید تا از شر میکروب ها و آلودگی های سطحی خلاص شوید.