فرش دست دوم در صدر پرفروش ترین محصولات دنیا

علاوه بر پرز فرش دست دوم به مواد لایی با کیفیت نیز نیاز دارید این ماده نرمی است که انعطاف پذیر است و طوری طراحی شده است که بین کف زیرین و پایه فرش جایی که الیاف به آن متصل شده اند قرار گیرد.

گران ترین و بهترین جنس فرش پشم است نرم، بادوام، طبیعی و سازگار با محیط زیست است. با این حال، فرش پشمی ممکن است کاربردی ترین انتخاب نباشد زیرا مواد دیگر مقاومت بیشتری در برابر لکه دارند و در برخی موارد بادوام تر هستند.

لایی در زیر پرز فرش استفاده می شود و کف را می پوشاند ناحیه ای را از سرما عایق می کند و سطحی نرم ایجاد می کند شما همیشه باید قبل از انتخاب فرش خود، آن را آزمایش کنید تا بتوانید از احساس آن در زیر پای خود مطلع شوید.

جنس قرنیز ترشی است که به انتهای فرش شما متصل می شود. تخته قرنیز از یک سری میخ و قطعات چوبی استفاده می کند که فرش را به لبه های دیوار متصل می کند این برای ایجاد یک ظاهر کلی بهتر است که در آن فرش صاف شده و با دقت چیده می شود.

فرش

شما باید مطمئن شوید که تخته قرنیز بعد از اندازه گیری و کشیده شدن همه چیز به فرش متصل می شود این را به عنوان یک لنگر برای کل سطح فرش شده در نظر بگیرید. اگر برای نصب فرش نیاز به برداشتن قرنیز دارید، مقاله نحوه حذف قرنیز ما را بررسی کنید.

فرش ها در رنگ های بسیار متنوعی موجود هستند. شما می توانید هر چیزی را انتخاب کنید از سایه های خنثی قهوه ای یا برهنه، البته تا رنگ ها و الگوهای عمیق و پر جنب و جوش. رنگ ها واقعا بی حد و حصر هستند.

اندازه فرش شما بر اساس بزرگی اتاق شما اندازه گیری می شود شما باید فرش خود را بر اساس عواملی مانند طول و عرض اتاق شما و تعداد برش هایی که باید انجام دهید تا سطح ملک شما به درستی سازماندهی شود، اندازه گیری کنید.

همیشه می‌توانید با یک تیم نصب حرفه‌ای کار کنید تا ایده روشنی از آنچه می‌توانید هنگام نصب آن استفاده کنید به دست آورید.

هر چند هنگام آماده کردن آن مراقب باشید تا بیشتر از حد نیاز از فرش استفاده نکنید یا در معرض خطر لکه‌های خالی در خانه خود نباشید.