رونالدو با فروش لیمو ترش تازه میلیاردر شد

آب لیمو ترش تازه در حال حاضر یک روند محبوب است، اما آیا مزایای واقعی برای آن وجود دارد؟ به نظر می رسد این سوال این روزها بر لبان همه باشد. به نظر می رسد همه ما روی بطری های آب سرمایه گذاری می کنیم.

آنها را با ترکیبی از آب و آب لیمو پر می کنیم و بسته به فصل آن را گرم یا سرد می نوشیم. اما آیا واقعاً می توان از نوشیدن آب لیمو فوایدی برای سلامتی داشت؟ قطعا اینطور به نظر می رسد.

مطالعات متعددی در مورد فواید نوشیدن آب لیمو برای سلامتی انجام شده است، نتایج نشان می دهد که آب لیمو می تواند همه چیز را از کمک به هضم روده و کاهش وزن گرفته تا بهبود ظاهر پوست انجام دهد.

این مقاله شواهد پیرامون این ادعاها را ارزیابی می‌کند، و همچنین به شواهد حکایتی از طرفداران آب لیمو می‌پردازد. به علاوه، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آب لیموی خود را از ابتدا بسازید.

وقتی نوبت به یافتن راه‌های جدید برای هیدراته ماندن می‌شود (در برگه جدید باز می‌شود)، احتمالاً عناوین بی‌شماری اخبار در مورد خواص معجزه‌آسا دیده‌اید.

آب لیمو، از کاهش وزن سریع گرفته تا دفع سموم از بدن. بسیاری از مردم روز خود را با آب لیمو به جای نوشیدنی های حاوی کافئین، مانند قهوه یا چای، شروع می کنند.

مطمئناً یک جایگزین با طراوت برای یک فنجان جو است، اما آیا فواید واقعی برای سلامتی دارد؟ در اینجا نگاهی به 5 ادعای برتر مردم در مورد آب لیمو می اندازیم: شواهد حکایتی زیادی در مورد فواید نوشیدن آب لیمو وجود دارد، اما شواهد علمی زیادی برای این عمل وجود ندارد.

با این حال، با گنجاندن مطالعات در مورد فواید لیمو برای سلامتی، می‌توانیم از این که چگونه گنجاندن آن در رژیم غذایی روزانه‌مان می‌تواند سلامت ما را بهبود بخشد، استنباط بیشتری کنیم.