در آمریکا موجب انهدام موشک و پهپاد شد

همه چیز به مواد موجود در کارتریج های hp واقعی برمی گردد جوهر چاپگر مایعی است که می تواند نشت کند، لک شود و خشک شود.

ما می دانیم که تونر می تواند در درازمدت ارزان تر باشد زیرا عمر آن بیشتر از کارتریج جوهر چاپگر است اما چرا؟

کارتریج های تونر از پودر بسته بندی شده ای استفاده می کنند که در داخل چاپگر گرم می شود تا به کاغذ بچسبد تا زمانی که کارتریج تونر با رطوبت تماس نداشته باشد، از هر کارتریج جوهری دوام خواهد داشت.

هزینه کم چاپگرهای جوهری آنها را به انتخابی محبوب تبدیل می کند از آنجایی که کارتریج‌های جوهر نیاز به تعویض بیشتری دارند، اثرات زیست محیطی بیشتری دارند به طور مشابه، پرینترهای لیزری انرژی زیادی دارند و انرژی زیادی مصرف می کنند.

کارتریج

چه از جوهر چاپگر یا تونر استفاده کنید، گزینه‌هایی وجود دارد که به شما در کاهش ردپای کربن کمک می‌کند بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ لوازم اداری، از جمله Officeworks و Australia Posts شرکت‌کننده، گزینه‌هایی برای بازیافت جوهر و کارتریج‌های تونر استفاده شده شما در دسترس دارند.

انتخاب جوهر یا تونر مناسب برای چاپگرتان بسیار مهم است با طیف وسیعی از درام های تونر و کارتریج های جوهر موجود، گزینه ای برای انواع چاپگرها و بودجه ها وجود دارد.

بسیاری از نام‌های بزرگ و معروف هم محصولات تونر لیزری و هم کارتریج‌های جوهر را ارائه می‌کنند از جمله تونرهای لیزری DR-3115 و DR-2025 Brother، یا کارتریج های جوهر رنگی و مشکی آنها.

این که جوهر چاپگر بخرید یا تونر بسته به نوع چاپگری که استفاده می کنید محدود می شود با این حال، با خرید جوهر یا تونر مناسب و باکیفیت هر بار چاپ های استثنایی را تضمین خواهید کرد.

اگر به دنبال چاپگر عالی هستید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تیم دوستانه ما از متخصصان فناوری آماده پاسخگویی به سؤالات چاپگر شما هستند!