خیارشور قوطی که بعد خوردن انسان را می خنداند

خیارشور قوطی یک میوه سالم است که فواید زیادی دارد خیار هیدراتاسیون را تنظیم می کند و فشار خون و قند کافی را حفظ می کند، پوست را تسکین می دهد، به هضم غذا کمک می کند و چربی را کاهش می دهد و به کاهش وزن کمک می کند.

خیار حاوی مقدار زیادی پتاسیم، فیبر، منیزیم، منگنز و ویتامین A، C، K است خیار دارای چندین فعالیت مفید برای سلامتی مانند خواص ضد میکروبی، آبرسانی و سم زدایی، کمک به هضم و کاهش وزن، پیشگیری از سرطان و سایر بیماری های استخوانی شکننده است.

خیار که با نام علمی Cucumis sativus شناخته می شود متعلق به خانواده گیاه شناسی خربزه و کدو است.

خیار

خیار برش برای مصرف تازه و خیارشور برای تبدیل نهایی به ترشی خیارهای برش معمولاً با پوست بزرگتر هستند، در حالی که خیارهای ترشی با پوست نازکتر کوچکتر هستند.

خیار کالری بسیار کمی دارد اما حاوی ویتامین های مهم، مواد معدنی و محتوای آب بالایی است. خوردن خیار ممکن است به فواید بالقوه بسیاری برای سلامتی منجر شود، از جمله کاهش وزن، هیدراتاسیون متعادل، منظم بودن گوارش و کاهش سطح قند خون.

 

خیار تازه یکی از میوه های فوق العاده است. عادات غذایی خیار عالی است زیرا ما عادت داریم خیار را با دانه های آن بخوریم این عادت فواید سلامتی برجسته ای دارد.

دانه های خیار حاوی طیف گسترده ای از مواد مغذی گیاهی از جمله کاروتنوئیدها و فلاونوئیدها هستند.

خیار حاوی انواع مختلفی از فلاونوئیدها مانند آپیژنین، دیوسمتین، فیستین، لولولین، کوئرستین، کامفرول، لوتئولین، نارینگنین، تافلاانوسید I و ویسینین است.

همچنین حاوی انواع لیگنان پینورزینول، لاریسریزینول و سکوایزولاریسیرسینول و تری ترپن هایی مانند کوکوربیتاسین A، کوکوربیتاسین B، کوکوربیتاسین C، کوکوربیتاسین D است.

خوردن خیار به صورت روزانه می تواند رشد مو را بهبود بخشد و پوست را تسکین دهد و تورم چشم را کاهش دهد آب خیار می تواند بافت پوست را بهبود بخشد و عفونت های پوستی، اگزما را درمان کند.

یک تکه خیار روی سر بیماران سکته آفتابی می تواند گرمای بدن را کاهش دهد خیار می تواند به کاهش وزن کمک کند و دانه های له شده با شکر قبل از غذا می تواند کرم های روده و کرم های نواری را کاهش دهد.

از برگ های آب پز خیار و پودر بو داده زیره می توان برای عفونت گلو استفاده کرد خیار حاوی پتاسیم بالایی است بنابراین می تواند به حفظ فشار خون طبیعی کمک کند.