جامدادی شکل مداد متعلق به قرن نوزدهم هجری در مصر کشف شد

جامدادی شکل مداد فقط یک مدل از دهه 90 نیست، بلکه برای مدادها و خودکارهای بسیار بلند نیز مناسب است.

ساخته شده از پلاستیک پلی کربنات، بدنه فوق العاده بادوام است و برای مدت زمان طولانی ساخته شده است سینی بالایی شامل پنج شکاف مداد و بالابر است تا فضای اضافی برای نگهداری لوازم جانبی دیگر را نشان دهد.

این نسخه با ظرفیت بالا از انتخاب برتر ما، جعبه قلم کتاب است به جای دو محفظه، این نسخه ارتقا یافته دارای سه محفظه است که سازماندهی مجموعه قلم و مداد شما را آسان می کند.

با انواع پنل ها، بند ها و جیب های مختلف، می توانید فضایی برای هر یک از لوازم التحریر خود پیدا کنید دارای 55 قلم فوق العاده است این قطعاً بزرگترین قلمدانی است که ما در سایت خود داریم!

جعبه زیپ گرد یکی دیگر از محفظه های مداد با ظرفیت بالا با چندین محفظه و جیب مختلف است که می توانید اقلام را دور نگه دارید.

جامدادی

این کیف با ظرفیت 50 قلم، دو نوع فضای ذخیره‌سازی را در یک قاب ترکیب می‌کند اولی یک سازمان‌دهنده خودکار با تسمه‌های الاستیک و جیب‌های مشبک است که هنگام باز کردن صاف قرار می‌گیرد و دومی یک کیسه مرکزی بزرگ برای نگهداری وسایل بزرگ‌تر است.

این کیف تلسکوپی سرگرم‌کننده به یک فنجان خودکار برای میز شما تبدیل می‌شود فقط در حین انجام آن، آن را به سمت صورت خود نگیرید.

به سادگی روی قاب قلم فشار دهید تا پایین قاب ظاهر شود این کار محتویات داخل را برای دسترسی آسان تر به خودکارها و مدادهای شما بلند می کند.

هنگامی که زمان آن رسید که کیف را با خود ببرید، فقط قسمت پایین آن را بیرون بکشید و درب آن را با زیپ ببندید.

یکی دیگر از قاب های خودکار ایستاده عالی است که به عنوان پایه خودکار نیز عمل می کند به سادگی زیپ فلپ را باز کنید و آن را در پشت قاب آهنربایی شده محکم کنید تا تمام خودکارها و لوازم جانبی خود را ببینید.

محفظه های داخلی نیز برای دسترسی آسان به قلم های شما به سمت جلو متمایل می شوند طراحی محکم و متعادل است لازم نیست نگران سرنگونی آن باشید.