تأثیر اقتصادی جنگ جهانی دوم بر بازار مصرف بود

با وجود گرانی واشرهای اتوماتیک، تولیدکنندگان در تامین تقاضا با مشکل مواجه بودند.

اگرچه در طول جنگ کره کمبود مواد وجود داشت، ماشین لباسشویی لمسی اما در سال 1953، فروش ماشین‌های لباسشویی خودکار در ایالات متحده از ماشین‌های الکتریکی از نوع wringer فراتر رفت.

در بریتانیا و در بیشتر اروپا، ماشین‌های لباسشویی برقی تا دهه 1950 رایج نشدند.

این تا حد زیادی به دلیل تأثیر اقتصادی جنگ جهانی دوم بر بازار مصرف بود که تا اواخر دهه 1950 به درستی بهبود نیافت.

ماشین‌های لباسشویی برقی اولیه ماشین‌های تک وان و از نوع پیچ‌شکن بودند، زیرا ماشین‌های لباسشویی تمام اتوماتیک بسیار گران بودند.

در طول دهه 1960، ماشین‌های وان دوقلو برای مدت کوتاهی به دلیل قیمت پایین واشرهای Rolls Razor بسیار محبوب شدند. ماشین لباسشویی دو وان دارای دو وان است که یکی بزرگتر از دیگری است.

لباسشویی ال جی کره ای  وان کوچکتر در واقع یک درام چرخان برای خشک کردن گریز از مرکز است در حالی که وان بزرگتر فقط یک همزن در پایین خود دارد.

برخی از ماشین‌ها این قابلیت را داشتند که آب شستشوی مصرف شده را به یک وان جداگانه برای ذخیره‌سازی موقت پمپ کنند و بعداً آن را برای استفاده مجدد پمپ کنند.

این کار برای صرفه جویی در آب یا صابون انجام نشد، بلکه به این دلیل که تولید آب گرم گران و زمان بر بود. ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک تا دهه 1970 در بریتانیا غالب نشدند و تا آن زمان تقریباً منحصراً از طراحی درب جلو استفاده می‌کردند.

در ماشین‌های لباسشویی خودکار اولیه، هر گونه تغییر در ماشین لباسشویی سرعت پروانه/درام با وسایل مکانیکی یا توسط رئوستات روی منبع تغذیه موتور به دست می‌آمد.

با این حال، از دهه 1970 کنترل الکترونیکی سرعت موتور به یک ویژگی رایج در مدل های گران تر تبدیل شده است.

کاهش هزینه و توسعه معاصر
با گذشت زمان، تولیدکنندگان واشر اتوماتیک برای کاهش هزینه تمام تلاش خود را کرده اند. به عنوان مثال، گیربکس های گران قیمت دیگر مورد نیاز نیستند، زیرا سرعت موتور را می توان به صورت الکترونیکی کنترل کرد.

برخی از مدل‌ها را می‌توان از طریق WiFi کنترل کرد و دارای درام‌های زاویه‌دار برای تسهیل بارگذاری است.

حتی در برخی از واشرهای لباسشویی 8 کیلویی اسنوا گران قیمت، درام بیرونی ماشین‌های بارگیری از جلو اغلب (اما نه همیشه) از پلاستیک ساخته شده است (می‌توان آن را از فلز نیز ساخت، اما این گران است).

این امر تعویض بلبرینگ های اصلی را دشوار می کند.

  • منابع:
    1. Washing machine
  • تبلیغات: 
    1. بخشی از یک رژیم غذایی سالم و متنوع
    2. تولید کلاژن کمک می کند منبع مورد اعتماد
    3. کوچک شدن بینی فقط با قرار دادن کاکوتی بر روی آن!
    4. قاچاق کاکوتی برای تولید مواد مخدر در مکزیک