بادام مامایی خشک توسط قاچاقچیان شبانه دزدیده شد

بادام مامایی خشک منبع خوبی از چربی و کربوهیدرات در رژیم غذایی است آنها همچنین به کاهش استرس اکسیداتیو، التهاب و قند خون کمک می کنند.

این امر از اختلالات متابولیک نوزادان در مراحل بعدی زندگی جلوگیری می کند، معمولاً در مورد حاملگی های پرخطر مانند چاقی و دیابت در مادر آینده.

بادام به کاهش هورمون گرسنگی، گرلین و افزایش هورمون کاهش اشتها، لپتین کمک می کند این به شما کمک می کند وزن سالمی داشته باشید. همچنین به شما در کاهش وزن بعد از بارداری کمک می کند.

سرشار از آهن است که به رشد قلب کودک و تقویت ایمنی کمک می کند خوردن 4 تا 6 عدد بادام هر روز صبح می تواند حافظه شما را بهبود بخشد.

بادام

بادام ها را در طول شب خیس کنید و صبح روز بعد بجوشانید و خمیری درست کنید این خمیر وقتی به عنوان اسکراب صورت استفاده می شود، سلول های مرده پوست را لایه برداری کرده و پوستی درخشان به شما می بخشد.

خیساندن بادام باعث ترشح لیپاز می شود که به تجزیه چربی کمک می کند این امر هضم و جذب مواد مغذی را بهبود می بخشد.

مطالعات نشان می دهد که مصرف بادام به افزایش مقدار آلفا توکوفرول، ترکیبی که در خون وجود دارد و فشار خون را تنظیم می کند، کمک می کند.

مصرف بیش از حد ویتامین E: بادام یکی از بهترین منابع ویتامین E است که 48 درصد از مصرف توصیه شده را تنها در 1 اونس تامین می کند.

سایر غذاهای مصرف شده در دوران بارداری مانند سبزیجات و میوه های دارای برگ سبز نیز حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین E هستند. مصرف بیش از حد ویتامین E می تواند منجر به تاری دید، سردرد و اسهال شود.

نفخ و یبوست: مصرف بیشتر بادام بیش از مقدار توصیه شده ممکن است باعث نفخ و یبوست شود این به این دلیل است که بادام سرشار از فیبر است و بدن شما به مصرف روزانه فیبر زیاد عادت ندارد.