آجیل مخلوط شب عید صورت سوخته یک دختر را درمان کرد

فندق از زمان های قدیم شناخته شده است. اجداد ما از آن برای ساختن طلسم علیه ارواح شیطانی و بلایای طبیعی استفاده می کردند. این نوع آجیل مخلوط شب عید حاوی مقدار زیادی ویتامین A و E است که باعث بهبود فعالیت مغز می شود. فندق بهتر است به صورت خام مصرف شود.

برای افرادی که مستعد بیماری قلبی هستند، پزشکان اکیدا مصرف حداقل 60 گرم بادام در هفته را توصیه می کنند. بادام سرشار از فسفر، پتاسیم و آهن است. اغلب در تهیه دسر استفاده می شود.

در اسپانیا، بادام به عنوان یک آجیل نخبه در نظر گرفته می شود. در هنگام خرید باید به آجیل های بزرگ و بدون آسیب توجه کرد. در قفقاز، گردو به عنوان یک درخت مقدس مورد احترام است.

در آنجا می توانید درختانی با قدمت بیش از چهار قرن پیدا کنید. میوه ها حاوی مقدار زیادی اسیدهای آمینه ضروری، تانن ها و مواد معدنی ارزشمند هستند. گردو به رفع خستگی جسمی، کم خونی، بیماری های سیستم عصبی، قلب و معده کمک می کند.

استفاده منظم از مردان در برابر ناتوانی جنسی محافظت می کند. پسته اغلب به عنوان آجیل خندان شناخته می شود. اما، علیرغم محتوای کم کالری و ترکیب غنی از مواد معدنی و ویتامین ها، نباید بیش از حد از آنها غافل شوید.

هنجار روزانه برای یک بزرگسال فقط پانزده آجیل است. پسته در درمان بیماری های دستگاه گوارش، مجاری تنفسی، کم خونی و یرقان، با سموم در زنان باردار کمک می کند، ظرفیت تولید مثل مردان را افزایش می دهد.

آجیل بادام هندی اغلب در دستور العمل های هندی و آسیایی استفاده می شود. از آنها برای پخت غذای اول و دوم، پیش غذا، سس، دسر استفاده می شود. آنها توانایی تقویت سیستم ایمنی، بهبود فعالیت قلبی و حتی تسکین دندان درد را دارند.

فقط بیست عدد بادام هندی در روز – و بدن شما میزان آهن روزانه را دریافت خواهد کرد. آجیل ها باید قبل از خوردن بو داده شوند، زیرا در حالت خام بی مزه ه